2 Temmuz 2012 Pazartesi

Naruto oyunları

Naruto manga 590Naruto Manga 590.bölüm müthişti bence İtachinin Sasukeyi kazanmaya çalışması ve sasukeninde bir sevgi pıtırcığı olmasını çogu kişi istemiyor öyle mal gedi mal gitsin istiyorlar .
Madaranında edosu bozulunca pek bi havası kalmadı ama ne olur ne olmaz bu herif bir yerlerinden jutsu uydurursa kageleri telef edebilir.Naruto cephesinde ise sahte madaraya karşı Naruto,Gai sensei ve Kakaşhi, Bee ile sahte madaraya karşı neler yapacak asıl merak ettigim bu aslında son sayıda Naruto bunu bana bırakın dedi embesil ama, gücü kalmadı ki ne yapabilecek bir yerlerden yine power up mı gelecek ?
Oyunumuz Naruto‘un güzel bir oyunudur begeneceğinizi umuyorum karekterini seçiyorsun ve dövüşe başlıyorsun ben tabiki Narutoyu seçtim Sasuke olsaydı onu seçerdim yalnız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder